Neonfärgad partyblogg

Anledningen till ett stort blogguppehåll är den enorma energibristen som svept över mig spontant. Och den hänger kvar som en jävla spindel i nätet hur mycket jag än försöker skaka av mig det. Jag bara sitter och stirrar in i skärmen och orkar inte vara politiskt korrekt eller något annat man borde vara för den delen. Nej, istället ligger jag in på småtimmarna och är frustrerad i min ensamhet. När jag ligger där på mina smulbetäckta lakan klockan 4 på morgonen så tänker jag oftast på att jag vill föra upp något trubbigt i USAs brunöga. Så jävla patetiskt är det att vi sitter och fastklistrade i soffan framför rapport för att se hur det går för valet när de inte ens har bestämt representant för de olika sidorna än, det är som att USAs befolkning skulle hänga med i våra kommunalval( kanske inte). Fast äsch, jag tycker det är sjukt spännande och jag håller på Obamasnutten.
Jag har ingen lust att vara seriös längre, jag blir bara vemodig.
Det ska nog in lite mer party i min blogg: discokulor, platåskor och neonfärgade vida byxor.

PLUS

Imorgon ska jag jobba med små mellanmålsätande barn och tjäna en 500hundring.

Kitty Jutbring sa att hon skulle valt sojakorv om hon var tvungen att äta något resten av sitt liv.

Tegan och sara.


MINUS

Min dator har influensa och mitt projektarbete är offeciellt nedlagt.

Världen håller på att bli en polisstat - inte coolt.

Det finns pringles-chips hemma.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kan bara hålla med. "seriöst är värdelöööst"
Fast nej! När vi börjar skolan ihop så ska vi göra ett stort projekt tillsammans där jag skriver om alla idiotiska människor och du fotar den här idiotiska världen. Sen tar vi livet av oss offentligt tillsammans och startar ett kollektiv på andra sidan.

2008-02-21 @ 22:10:41
URL: http://TankarFrnRoten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0