Marijuana & pirr i pungen

På grund utav pk-brist så tänkte jag bara upplysa er om mitt fantastiskt uttråkade sinnestillstånd. Jag förstår inte vart all glädje har tagit vägen? Damn you, p-piller. Aldrig tidigare har jag haft sånnahär humörsvängningar. Frågan är om det kanske är bättre att vara dyster en längre tid istället för att vara lika glad som Lloyd i "Dumb & dumber" ena dagen och lika nedstämd som Ior andra. Jag är säker på att jag skulle vara lika glad som Lloyd varje dag om det bara kunde hända något. Vad som helst.

Lista på saker jag tycker borde hända.

1. 90tals fest med brudarna med urtvättade jeans, stor t-shirt med pamela andersson, nike keps & dans till Spice girls hela natten.

2. Att studiebidraget kom just i denna sekund och råkade vara sisådär 50 gånger större än vad den egentligen kommer att vara.

3.  Att Gud exponerar sig och klargör att han finns dessutom tillägger han vad meningen med livet är. (Vore för övrigt rätt roande om det visade sig att han var något roligt föremål typ ett tangentbord eller en barbie utan könsorgan).

4. Att jag fick min blivande kamera NU så när folk frågar vad jag gjort under dagen behöver jag inte vara tråkig och svara att jag sovit utan att jag istället varit ute och fotat lik typ. Lite kulturell touch sådär.

5. Att johan var här.

6. Att någon skämtare hoppa fram bakom ett hörn och utbröt  "Smile,you're on candy camera" och förklarade att jag inte alls hade förlorat alla mina vänner utan att det var ett stort fett skämt som alla suttit och skrattat åt i tv-soffan.



Nej, nog med nonsens.
Tur att jag har weeds iallafall. Mary-Louise Parker får det att pirra i pungen.

image5

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag är hos dig snart :*

2007-09-27 @ 09:43:28
URL: http://johanfitforbattle.blogg.se/
Postat av: Pi

90-tals fest är värt. Jag säger att vi samlar alla värda folk att dansa till westlife och hanson!

2007-09-28 @ 19:14:57
Postat av: Amandah

90talsfest! baby! nuuuu!!!
allt är tråkigt och trist och baajs, nu behöver vi 90-talet!

2007-10-01 @ 19:52:40
URL: http://systermango.blogg.se
Postat av: Lisa

haha ofta en barbie HAR könsorgan i vanliga fall?

2007-10-03 @ 15:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0